• 13-09-2021, 09:44:57
    #1
    Hesabı kartla ödeyecektim garson önce bi telefon uzattı, sipariş bilgileri yazıyordu. Galiba telefon pos sistemi var sandım bilgilere pek dikkat etmedim. Sonra telefonu geri aldı normal posdan ödeme yaptım ve aşağıdaki slipi verdi.
    Kağıtta hem siparişlerim yazmıyordu hem de vergi sıfır gözüküyordu. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
    Teşekkürler
  • 13-09-2021, 09:47:57
    #2
    Normalde de %1 kdv’ye düşürülmüştü zaten yiyecek kategorisinde. Bana kalırsa yüksek olasılıkla çalışan yanlış menü seçip kdv 0 çekmiştir kasıtlı yapılacağını sanmıyorum çünkü hatalı kdv ile satış yapmak istemez restoran. İşin muhasebesel boyutu da var.
  • 13-09-2021, 09:48:09
    #3
    eğer bir tablet veya telefon ekranında ödeme yapmışsa square.com entegrasyonuna benzer şekilde ödeme yapmış olabilir
  • 13-09-2021, 09:59:22
    #4
    🧙 Kod Sihirbazı 🧙
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı kartla ödeyecektim garson önce bi telefon uzattı, sipariş bilgileri yazıyordu. Galiba telefon pos sistemi var sandım bilgilere pek dikkat etmedim. Sonra telefonu geri aldı normal posdan ödeme yaptım ve aşağıdaki slipi verdi.
    Kağıtta hem siparişlerim yazmıyordu hem de vergi sıfır gözüküyordu. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
    Teşekkürler

    genelde yani benim eski çalıştığım yerde yemek fişi gösterilir ama müşteriyi verilmez kasaya verilir. Size verilen kart ile ödemenizin bir kopyası iş yeri için olan 2. çıktı yine kasaya verilir kdv nin 0 yazması bir şey değiştirmiyor
  • 13-09-2021, 10:02:49
    #5
    Para postan çekildiyse kaçırma ihtimali neredeyse yok. Resmi hesabına geçen para kuruşu kuruşuna bellidir.
  • 13-09-2021, 10:05:55
    #6
    %1 için o riske gireceğini hiç sanmıyorum.
  • 13-09-2021, 10:41:43
    #7
    Karttan ödenende kdv işlememesi imkansız ama fiş hatalı kesilmiş olabilir o da tabi garson hatasıdır muhtemelen