Normalde de %1 kdvye düşürülmüştü zaten yiyecek kategorisinde. Bana kalırsa yüksek olasılıkla çalışan yanlış menü seçip kdv 0 çekmiştir kasıtlı yapılacağını sanmıyorum çünkü hatalı kdv ile satış yapmak istemez restoran. İşin muhasebesel boyutu da var.