Hesabı kartla ödeyecektim garson önce bi telefon uzattı, sipariş bilgileri yazıyordu. Galiba telefon pos sistemi var sandım bilgilere pek dikkat etmedim. Sonra telefonu geri aldı normal posdan ödeme yaptım ve aşağıdaki slipi verdi.
Kağıtta hem siparişlerim yazmıyordu hem de vergi sıfır gözüküyordu. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Teşekkürler