Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı kartla ödeyecektim garson önce bi telefon uzattı, sipariş bilgileri yazıyordu. Galiba telefon pos sistemi var sandım bilgilere pek dikkat etmedim. Sonra telefonu geri aldı normal posdan ödeme yaptım ve aşağıdaki slipi verdi.
Kağıtta hem siparişlerim yazmıyordu hem de vergi sıfır gözüküyordu. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Teşekkürler

genelde yani benim eski çalıştığım yerde yemek fişi gösterilir ama müşteriyi verilmez kasaya verilir. Size verilen kart ile ödemenizin bir kopyası iş yeri için olan 2. çıktı yine kasaya verilir kdv nin 0 yazması bir şey değiştirmiyor