• 09-09-2021, 22:42:53
    #1
    Merhaba

    Bursaya gittik gitmez olaydım ilk defa gittiğim için navigasyon sağolsun beni Osmangazi köprüsüne yönlendirdi. Ücretliymiş mecbur geçtik 140 TL hgs den kesmedi ayrımı ödeniyor vs derken bi baktım sms geldi takipçi ceza diye yani 20 günde adamlar yememiş içmemiş hemen icraya vermiş başına gelen varmı 1 ay olmadı daha nereye nasıl başvurmak lazım bu resmen adam soyma.
    10 kat ceza 800 TL civarı
  • 09-09-2021, 22:43:37
    #2
    Yazık günah verdigimiz vergilerle yapılan yollardan da geçmek parayla ankara niğde otoyolundan gittim ankara aksaray arası 115 tl aldılar araba bile daha az yakardı 😑
  • 09-09-2021, 22:45:26
    #3
    Otobana girmeden de gelebilirdiniz, biz İzmir'e R10 buluşmasına giderken de Google Maps bizi sürekli paralı otobana soktu ama biz girmedik yarım saat geç gittik ama o otobana girmedik...

    Maalesef x10 katı cezayı ödemekten başka çareniz yok geçmiş olsun.
  • 09-09-2021, 22:45:35
    #4
    Welcome to Turkey 😥

    Geçmiş olsun hocam.

    Tüm dünyada kendi köprüsüne para ödeyen tek ülkeyiz 😥

    Üzülüyorum böyle şeyler görünce hastalık olur acil bişi olur durumu kötü olur aklına gelmez bu kadarı bence fazla

    Hocam çözümü erken ödemede indirim alırsanız alırsınız iptali gibi bişi olcağını sanmıyorum

    Tekrardan geçmiş olsun.
  • 09-09-2021, 22:46:11
    #5
    10 yada 15 gün içinde ödemezsiniz o kadar ceza oluyor hocam. Geçenlerde bende bursa dönüşü naviye güvendim aynı hataya düştüm, netten aynı gün sorgulayıp ödememi yaptım.
  • 09-09-2021, 22:47:32
    #6
    Özelleştirmenin kötü tarafları maalesef..
  • 09-09-2021, 22:51:59
    #7
    yap işlet kısmındayız bakalım devret bölümünden sonra da böyle olacak mı
  • 10-09-2021, 00:51:42
    #8
    hocam zaten geçmeyince de ödüyoruz boşverin en azından siz peşin ödediniz şaka bi yana hala savunanların olması trajikomik bi durum !

    Netsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bursaya gittik gitmez olaydım ilk defa gittiğim için navigasyon sağolsun beni Osmangazi köprüsüne yönlendirdi. Ücretliymiş mecbur geçtik 140 TL hgs den kesmedi ayrımı ödeniyor vs derken bi baktım sms geldi takipçi ceza diye yani 20 günde adamlar yememiş içmemiş hemen icraya vermiş başına gelen varmı 1 ay olmadı daha nereye nasıl başvurmak lazım bu resmen adam soyma.
    10 kat ceza 800 TL civarı
  • 10-09-2021, 12:48:53
    #9
    Bir çözümü yokmu çok saçma bir sistem