hocam zaten geçmeyince de ödüyoruz boşverin en azından siz peşin ödediniz

şaka bi yana hala savunanların olması trajikomik bi durum !
Merhaba
Bursaya gittik gitmez olaydım ilk defa gittiğim için navigasyon sağolsun beni Osmangazi köprüsüne yönlendirdi. Ücretliymiş mecbur geçtik 140 TL hgs den kesmedi ayrımı ödeniyor vs derken bi baktım sms geldi takipçi ceza diye yani 20 günde adamlar yememiş içmemiş hemen icraya vermiş başına gelen varmı 1 ay olmadı daha nereye nasıl başvurmak lazım bu resmen adam soyma.
10 kat ceza 800 TL civarı