Otobana girmeden de gelebilirdiniz, biz İzmir'e R10 buluşmasına giderken de Google Maps bizi sürekli paralı otobana soktu ama biz girmedik yarım saat geç gittik ama o otobana girmedik...
Maalesef x10 katı cezayı ödemekten başka çareniz yok geçmiş olsun.