• 11-09-2021, 10:43:44
    #10
    Ödeme yapmak için yer yok nereden ödeme yapılıyor acaba e-devlet de yok vergi dairesinde yok forumda avukat yokmu hiç bir yol gösterecek
  • 11-09-2021, 10:46:16
    #11
    https://isletme.otoyolas.com.tr/?page_id=4135 Buradan ödeyebilirsiniz hocam
  • 11-09-2021, 12:33:04
    #12
    Mesele şu arkadaşlar

    Geçiş ücreti var tamam günü geçtiyse gecikme ücreti uygulansın 10 kat ceza nedir tefecilik bunlara devlet neden müsade ediyor.
    Ayrıca geçiş yaptıktan sonra hiçbir şekilde ne mesaj ne bilgi gelmedi tebligat vs de gelmedi sadece 10 kat ceza yapıldıktan sonra sms geldi ve ben bu sms sayesinde öğrendim daha önce atılsaydı bu ceza durumunda olmayacaktır. Bir diğer sorun ise benim edevlette kayıtlı olan numaramı değilde farklı numaraya sms atıldı bunlar hep art niyetle yapılmış bir durum

    Bana yasal olarak bir tebligat bir uyarı verilmesi gerekmezmi.