şeker yemeyince terliyorum
10
●139
- 01-09-2021, 21:29:39şekerin düşüyor. muhtemelen gizli şeker yada hipoglisemi geçiriyorsun. ben tip1 diyabetli biri olarak aynı sorunu yaşıyorum. ani şeker düşüklüğünde neredeyse buzdolabının yarısını yiyorum. daha sonra şekerim yükseliyor bu sefer insülin vurup düşürüyoeum. böylece sonu gelmez bir denkleme girmiş oluyorum.
- 01-09-2021, 21:30:56Yaşam tarzınız nasıl? Hareketsizmisiniz genellikle gün boyu? sık sık şeker, hamur işi yer misiniz ?