• 01-09-2021, 21:24:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şeker yemeyince geceleri ensem ve kafam terliyor. Gizli şeker olabilir mi? Yemek bulamazsamda çok sinlrleniyorum.
  • 01-09-2021, 21:25:19
    #2
    Aynı ben, taktik bulunca etiketlerseniz sevinirim
  • 01-09-2021, 21:26:35
    #3
    Bende de tam tersi yersem terliyorum
  • 01-09-2021, 21:29:18
    #4
    Tip iki şekere giden yol hipoglisemi sanırım ya da insülin direnci ya da hepsibir çözümü spor yürüyüş ekemk şeker tatlı meyveleri kesmek ama önce acil doktora git dahiliye
  • 01-09-2021, 21:29:39
    #5
    şekerin düşüyor. muhtemelen gizli şeker yada hipoglisemi geçiriyorsun. ben tip1 diyabetli biri olarak aynı sorunu yaşıyorum. ani şeker düşüklüğünde neredeyse buzdolabının yarısını yiyorum. daha sonra şekerim yükseliyor bu sefer insülin vurup düşürüyoeum. böylece sonu gelmez bir denkleme girmiş oluyorum.
  • 01-09-2021, 21:29:46
    #6
    Bu tip semptomlarınız için sabah aç karınla aile hekiminize başvurursanız gerekli tetkikleri isteyecek ve var ise bir sorun çözümünü sağlayacak veya ileri merkeze sizi yönlendirecektir.
  • 01-09-2021, 21:29:55
    #7
    Şekerler alakası yok hocam. Bende özelikle baştan terliyorum. uyurken, uyanıkken, yürürken kısacası nefes alırken bile terliyorum. Dohtor amca herdefasında, terlemek iyidir deyip gönderiyor.
  • 01-09-2021, 21:30:56
    #8
    Yaşam tarzınız nasıl? Hareketsizmisiniz genellikle gün boyu? sık sık şeker, hamur işi yer misiniz ?
  • 01-09-2021, 21:32:39
    #9
    sorulan soruya sadece eldeki verilerle karşılık vermem gerekirse: şekerin düşüyor!
    yıllardır tip 1 diyabetiğim kan şekerim düşünce sanki denize dalmış gibi terlerim. resmen ter boşanır vücudumdan