şekerin düşüyor. muhtemelen gizli şeker yada hipoglisemi geçiriyorsun. ben tip1 diyabetli biri olarak aynı sorunu yaşıyorum. ani şeker düşüklüğünde neredeyse buzdolabının yarısını yiyorum. daha sonra şekerim yükseliyor bu sefer insülin vurup düşürüyoeum. böylece sonu gelmez bir denkleme girmiş oluyorum.