sorulan soruya sadece eldeki verilerle karşılık vermem gerekirse: şekerin düşüyor!
yıllardır tip 1 diyabetiğim kan şekerim düşünce sanki denize dalmış gibi terlerim. resmen ter boşanır vücudumdan