• 29-08-2021, 23:30:54
    #1
    Daha öncede sormuştum aşıdan 15 gün sonra mide bulantısı olmuştu aşı olalı 1 ay oldu sayılır 3-4 gündür tad koku kaybı ve kaslarda hafif ağrı var eşimde bende tırnakların yüzeyinde bozulmalar oluştu dün tad koku geri geldi mide bulantısı geçti ishal durumuda normale döndü acaba korona geçirmiş olabilirmiyiz. İkimizde biontech aşılarımızı 30 temmuzda yaptırdık (2. doz). Oğlanda hafif karın ağrısı ve halsizlik oldu bugün evde herkes normale döndü. Test için hastaneye gittik ama çok kalabalıktı turizm bölgesindeyiz ondan evde izole ettik birkaç gün kendimizi. Tırnakta bozulma oluyormu korona geçirenlerde kafamıza bu takıldı.
  • 29-08-2021, 23:39:56
    #2
    hocam ben aşı olmadan geçirdim koronayı. herkeste ayrı etki bırakabiliyor. örneğin ben de ateş olmadı, ancak aşırı derece de terleme ve öksürük vardı.

    tat kaybı yoktu ancak koku kaybı vardı. Koku kaybı genelde koronaya işaret oluyor hocam 15 gün kadar sonra geliyor genelde. Ama her koku kaybı yaşayanın pcr testi pozitif çıkmayadabiliyor, buna testin hata payı diye düşünüyorum. Babam, kardeşim ve benim test pozitif çıktı. Annemin koku kaybı olmasına rağmen negatif çıktı.
  • 29-08-2021, 23:41:13
    #3
    geçmiş olsun benim bu konulardan hiçbir bilgim yok, uzaktanda olsa gerçek bi doktora danışmak gerekiyor sanırım bunun için hatlar vardı
    tabi bilgili kişiler burdan da yardımcı olur umarım
    güncel tutalım
  • 29-08-2021, 23:43:08
    #4
    Dedem 3 aşılı geçen hafta çıktı karantinadan. Aşıyla pek güvenmeyin. Şu açıdan güvenmeyin. Olmayız demeyin yani. Eskisi gibi yine bulaşır sadece hafif geçer. Belirtiler devam ederse test yaptırın
  • 29-08-2021, 23:45:00
    #5
    Tad koku korona işareti. Ayakta geçirmiş olabilirsiniz.
  • 29-08-2021, 23:46:05
    #6
    Şuan tek şikayet tırnakların dibinde bozulma ve kenarlarda sararma oluştu. Çok garip gerçekten. Diğer tüm belirtiler kayboldu.

  • 29-08-2021, 23:51:32
    #7
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan tek şikayet tırnakların dibinde bozulma ve kenarlarda sararma oluştu. Çok garip gerçekten. Diğer tüm belirtiler kayboldu.

    tıbbi bilgim yok ama ben olsam checkupa girerdim
  • 29-08-2021, 23:51:33
    #8
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha öncede sormuştum aşıdan 15 gün sonra mide bulantısı olmuştu aşı olalı 1 ay oldu sayılır 3-4 gündür tad koku kaybı ve kaslarda hafif ağrı var eşimde bende tırnakların yüzeyinde bozulmalar oluştu dün tad koku geri geldi mide bulantısı geçti ishal durumuda normale döndü acaba korona geçirmiş olabilirmiyiz. İkimizde biontech aşılarımızı 30 temmuzda yaptırdık (2. doz). Oğlanda hafif karın ağrısı ve halsizlik oldu bugün evde herkes normale döndü. Test için hastaneye gittik ama çok kalabalıktı turizm bölgesindeyiz ondan evde izole ettik birkaç gün kendimizi. Tırnakta bozulma oluyormu korona geçirenlerde kafamıza bu takıldı.
    Tırnakta morarma olmuştu bende