hocam ben aşı olmadan geçirdim koronayı. herkeste ayrı etki bırakabiliyor. örneğin ben de ateş olmadı, ancak aşırı derece de terleme ve öksürük vardı.
tat kaybı yoktu ancak koku kaybı vardı. Koku kaybı genelde koronaya işaret oluyor hocam 15 gün kadar sonra geliyor genelde. Ama her koku kaybı yaşayanın pcr testi pozitif çıkmayadabiliyor, buna testin hata payı diye düşünüyorum. Babam, kardeşim ve benim test pozitif çıktı. Annemin koku kaybı olmasına rağmen negatif çıktı.