Dedem 3 aşılı geçen hafta çıktı karantinadan. Aşıyla pek güvenmeyin. Şu açıdan güvenmeyin. Olmayız demeyin yani. Eskisi gibi yine bulaşır sadece hafif geçer. Belirtiler devam ederse test yaptırın