bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha öncede sormuştum aşıdan 15 gün sonra mide bulantısı olmuştu aşı olalı 1 ay oldu sayılır 3-4 gündür tad koku kaybı ve kaslarda hafif ağrı var eşimde bende tırnakların yüzeyinde bozulmalar oluştu dün tad koku geri geldi mide bulantısı geçti ishal durumuda normale döndü acaba korona geçirmiş olabilirmiyiz. İkimizde biontech aşılarımızı 30 temmuzda yaptırdık (2. doz). Oğlanda hafif karın ağrısı ve halsizlik oldu bugün evde herkes normale döndü. Test için hastaneye gittik ama çok kalabalıktı turizm bölgesindeyiz ondan evde izole ettik birkaç gün kendimizi. Tırnakta bozulma oluyormu korona geçirenlerde kafamıza bu takıldı.
Tırnakta morarma olmuştu bende