İnsanın hobi edinmesi tek başına ekonomik bir mesele değil bence de, %99.99 olarak ekonomik sadece!
Hobi için zaman lazım öncelikle. Haftanın 6 günü günde 10-12 saat işte/yolda geçiren, geri kalanında da yemek vs zorunlu ihtiyaçlara ayıran, ay başını zor getirip ay sonunda avans çekmek zorunda kalan insanın hobisi olmaz. Azcık da olsa para (her hobi için değişir bu maliyet), biraz boş zaman ve biraz da stressiz bir yaşamı olmak lazım...
Bir de en önemli şeylerden biri; etrafında onun bakış açısını geliştirecek, örnek teşkil edecek birileri olmalı. Biraz abartı olmakla beraber (kesinlikle doğruluk payı var) "insan en çok görüştüğü 5 kişinin ortalamasıdır" diye bir söz vardı.
Hobisi olan var mı?
49
●953
- 30-08-2021, 02:55:01
- 30-08-2021, 05:17:46kabzasına isim yazdırabiliyoz mu yoksa toptan mı iş yapıyon?Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 08:42:42En büyük hobim yazılım geliştirmek. Bunu da işe dönüştürdüm fakat sürekli klişe siteler ile uğraşmak bunaltıyor. Tabii bir de gezmek, yeni yerler keşfetmek var, ondan da keyif almayan herhalde yoktur...
- 30-08-2021, 10:04:24Bisikletçiyim.
Şu ana kadar belki 30k-40k kilometre yapmışımdır.
Yol bisikleti kullanıyorum ama piyasa o kadar şişik ki hiç bir şeyi istediğimiz gibi yapamıyoruz.
Hayalim olan karbon jantlar var mesela.
Böyle üstünde beyaz etiketler olan ama aylardır alamıyorum, bırak almayı düşünemiyorum bile.
Şu anda yarışlara hazırlanıyorum, kendi başıma uzun yol yapıyorum, vücudumu zorluyorum.
Eğer günün birisinde bir yarışta kendimi gösterebilirsem belki bir şeyler olabilir. - 30-08-2021, 13:45:31Yazmak istediklerim daha güzel özetlenemezdi hocam emeğine sağlıkkarikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 17:12:38Varsa bir yolu hemenpcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle