Hobisi olan var mı?
49
●953
- 29-08-2021, 20:25:08eski para, model araba, tespih ve çakmak koleksiyonum var. toplamak ve sergilemek en büyük hobim diyebilirim
- 30-08-2021, 00:13:02Çok yoğun şekilde motosiklet hobim var. Bunun dışında bisiklet, kampçılık, enstrüman çalmak gibi hobilerim var, hobi için zengin olmak gerekmiyor, sadece yorgunluğu ve stresi atabilecek bir kapı olarak hobileri görmek gerekiyor. Tabi herşey pahalı hobiler olacak diye bir şeyde yok. Bisiklet hobim mesela tamamen free sayılır
- 30-08-2021, 01:18:17İkisini aynı anda olmak lazım bence. İşsiz ve Zengin. En güzel kombin.OuuuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 02:19:23Hobimi mesleğe dönüştürdüm hocam... 2011 - 2012 yıllarında video düzenlemeye merağım başlamıştı, daha sonra spesifik bir yöne eğilerek çeşitli NBA oyuncuları ve medya ajansları için videolar hazırlarken buldum kendimi.. Özetle video düzenlemek diyebilirim .
İncelemek isterseniz Instagram sayfamı ekliyorum hocam https://www.instagram.com/zwaynezade/