Bisikletçiyim.
Şu ana kadar belki 30k-40k kilometre yapmışımdır.
Yol bisikleti kullanıyorum ama piyasa o kadar şişik ki hiç bir şeyi istediğimiz gibi yapamıyoruz.
Hayalim olan karbon jantlar var mesela.
Böyle üstünde beyaz etiketler olan ama aylardır alamıyorum, bırak almayı düşünemiyorum bile.
Şu anda yarışlara hazırlanıyorum, kendi başıma uzun yol yapıyorum, vücudumu zorluyorum.
Eğer günün birisinde bir yarışta kendimi gösterebilirsem belki bir şeyler olabilir.