karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanın hobi edinmesi tek başına ekonomik bir mesele değil bence de, %99.99 olarak ekonomik sadece!
Hobi için zaman lazım öncelikle. Haftanın 6 günü günde 10-12 saat işte/yolda geçiren, geri kalanında da yemek vs zorunlu ihtiyaçlara ayıran, ay başını zor getirip ay sonunda avans çekmek zorunda kalan insanın hobisi olmaz. Azcık da olsa para (her hobi için değişir bu maliyet), biraz boş zaman ve biraz da stressiz bir yaşamı olmak lazım...
Bir de en önemli şeylerden biri; etrafında onun bakış açısını geliştirecek, örnek teşkil edecek birileri olmalı. Biraz abartı olmakla beraber (kesinlikle doğruluk payı var) "insan en çok görüştüğü 5 kişinin ortalamasıdır" diye bir söz vardı.
Yazmak istediklerim daha güzel özetlenemezdi hocam emeğine sağlık