• 28-08-2021, 21:09:30
    #10
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı değil fakat fan sesleri biraz ortalamanın üstünde ve pil gücündeyken oyun performansı aşırı düşüyor. Dersenki fan sesi beni / etrafımdakileri rahatsız etmez , genelde de şarjda kullanacağım o zaman değerlendirebilirsin.
    Bendeki model i5-10300H & 1650ti
    O zaman asus tuf 1650ti olan modelinide düşünebilirim ama asusunda servisi sıkıntılı gibi geliyor sadece istanbulda servis ağı var telefonun arızalandi garanti sonrası fahiş fiyat cikardılar. Gerci hepsi oylemi degilmo bilmiyorumda
  • 28-08-2021, 21:13:29
    #11
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malzeme kalitesi olarak 2 3 yıl sonra kendini salmayacaksa cok problem olmaz diye düsünüyorum hocam ya, bilemedim simdi😄
    Valla ben de kararsızım ama alacağım gibi bundan önce Acer Nitro kullandım kronik ısınma sorunlu çıktı bu da elimde patlarsa intihar ederim
  • 28-08-2021, 21:15:37
    #12
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben de kararsızım ama alacağım gibi bundan önce Acer Nitro kullandım kronik ısınma sorunlu çıktı bu da elimde patlarsa intihar ederim
    Böyle seyler alcagim zaman bende cok kararsiz kaliyorum ama internette izledigimde acer nitro şık ve kullanişli gibi duruyor. Asus tuf 1650ti var oda güzel ama onunda servis hizmetini bilemiyorum telefonum asusdu pişman olmustum o yüzden korkuyorum ondan da😄
  • 28-08-2021, 21:21:13
    #13
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben de kararsızım ama alacağım gibi bundan önce Acer Nitro kullandım kronik ısınma sorunlu çıktı bu da elimde patlarsa intihar ederim
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle seyler alcagim zaman bende cok kararsiz kaliyorum ama internette izledigimde acer nitro şık ve kullanişli gibi duruyor. Asus tuf 1650ti var oda güzel ama onunda servis hizmetini bilemiyorum telefonum asusdu pişman olmustum o yüzden korkuyorum ondan da😄
    Monster Tulpar T7 19.4 kullanıyorum. Bakım yaptırmayı geciktirince cihaz ısısı 99 dereceyi rahatlıkla gördü.
    Normal ısısı zaten 90 dereceye geliyor.
    Eski cihazlar iyi şuan ki cihazlarda mekanik klavye bile kalmadı.
    Piyasada ki en iyi performans ürünüdür. Ancak maalesef ısınma değerleri çok yüksek. Bunu bilerek alın. Malzeme olarak sorun yaşamadım. 2 Yıl sonuna yakın batarya değişimi ve bakım yaptırdım sadece.
  • 28-08-2021, 21:23:47
    #14
    Kullanan birisi olarak aşırı memnunum, kesinlikle tavsiye ediyorum. Çevremdeki kişilere tavsiye ederek bir çok kişi aldı ve onlarda memnun 10 ay önce de ikincisini aldım 😅
  • 28-08-2021, 21:45:09
    #15
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle seyler alcagim zaman bende cok kararsiz kaliyorum ama internette izledigimde acer nitro şık ve kullanişli gibi duruyor. Asus tuf 1650ti var oda güzel ama onunda servis hizmetini bilemiyorum telefonum asusdu pişman olmustum o yüzden korkuyorum ondan da😄
    Acer nitro'nun bir modeli var ben de hocam hepsi öyle midir bilmiyorum ama ben de videolarda harika olduğunu görüp aldım o zaman bu model de yeni çıkmıştı. 3-4 ay sorunsuz kullandım sonra yavaş yavaş haddinden fazla ısınmaya başladı o kadardı ki oyun açıldığında 1 saniye içinde işlemci 90 dereceye çıkıyordu neyse teknik servisle görüşeyim göndereyim cihazı dedim korona dönemi 30 iş gününden önce cihazınız gelmez dediler uzaktan eğitim var pcye mecburum bari kendim açayım termal macun değişimi vs. yapayım faydası olur dedim hiçbir faydası olmadı ve gün geçtikçe kötüye gitti. Şu an boşta bile ısınması korkunç durumda biraz araştırma yaptım herkes bir süre sonra aynı sorunlara rastlamış. Sonrasında da ekşi sözlükte bu yorumu okudum kesinlikle doğru cihazın soğutma sistemini tasarımsal olarak adamlar hatalı yapmış
    https://eksisozluk.com/entry/108333207
  • 28-08-2021, 21:47:36
    #16
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acer nitro'nun bir modeli var ben de hocam hepsi öyle midir bilmiyorum ama ben de videolarda harika olduğunu görüp aldım o zaman bu model de yeni çıkmıştı. 3-4 ay sorunsuz kullandım sonra yavaş yavaş haddinden fazla ısınmaya başladı o kadardı ki oyun açıldığında 1 saniye içinde işlemci 90 dereceye çıkıyordu neyse teknik servisle görüşeyim göndereyim cihazı dedim korona dönemi 30 iş gününden önce cihazınız gelmez dediler uzaktan eğitim var pcye mecburum bari kendim açayım termal macun değişimi vs. yapayım faydası olur dedim hiçbir faydası olmadı ve gün geçtikçe kötüye gitti. Şu an boşta bile ısınması korkunç durumda biraz araştırma yaptım herkes bir süre sonra aynı sorunlara rastlamış. Sonrasında da ekşi sözlükte bu yorumu okudum kesinlikle doğru cihazın soğutma sistemini tasarımsal olarak adamlar hatalı yapmış
    https://eksisozluk.com/entry/108333207
    Monsterda da fazla ısınma problemi varmış o zaman bir secenek kaliyor oda asus tuf modeli olan laptop😄. Baskada secenek göremiyorum ben
  • 29-08-2021, 00:02:40
    #17
    Monster abra a5 aldım 2 yıl oldu hocam. Oyun falan oynamıyorum ama hiç sıkıntı yaşamadım.