caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acer nitro'nun bir modeli var ben de hocam hepsi öyle midir bilmiyorum ama ben de videolarda harika olduğunu görüp aldım o zaman bu model de yeni çıkmıştı. 3-4 ay sorunsuz kullandım sonra yavaş yavaş haddinden fazla ısınmaya başladı o kadardı ki oyun açıldığında 1 saniye içinde işlemci 90 dereceye çıkıyordu neyse teknik servisle görüşeyim göndereyim cihazı dedim korona dönemi 30 iş gününden önce cihazınız gelmez dediler uzaktan eğitim var pcye mecburum bari kendim açayım termal macun değişimi vs. yapayım faydası olur dedim hiçbir faydası olmadı ve gün geçtikçe kötüye gitti. Şu an boşta bile ısınması korkunç durumda biraz araştırma yaptım herkes bir süre sonra aynı sorunlara rastlamış. Sonrasında da ekşi sözlükte bu yorumu okudum kesinlikle doğru cihazın soğutma sistemini tasarımsal olarak adamlar hatalı yapmış
https://eksisozluk.com/entry/108333207
Monsterda da fazla ısınma problemi varmış o zaman bir secenek kaliyor oda asus tuf modeli olan laptop😄. Baskada secenek göremiyorum ben