caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben de kararsızım ama alacağım gibi bundan önce Acer Nitro kullandım kronik ısınma sorunlu çıktı bu da elimde patlarsa intihar ederim
Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle seyler alcagim zaman bende cok kararsiz kaliyorum ama internette izledigimde acer nitro şık ve kullanişli gibi duruyor. Asus tuf 1650ti var oda güzel ama onunda servis hizmetini bilemiyorum telefonum asusdu pişman olmustum o yüzden korkuyorum ondan da😄
Monster Tulpar T7 19.4 kullanıyorum. Bakım yaptırmayı geciktirince cihaz ısısı 99 dereceyi rahatlıkla gördü.
Normal ısısı zaten 90 dereceye geliyor.
Eski cihazlar iyi şuan ki cihazlarda mekanik klavye bile kalmadı.
Piyasada ki en iyi performans ürünüdür. Ancak maalesef ısınma değerleri çok yüksek. Bunu bilerek alın. Malzeme olarak sorun yaşamadım. 2 Yıl sonuna yakın batarya değişimi ve bakım yaptırdım sadece.