Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle seyler alcagim zaman bende cok kararsiz kaliyorum ama internette izledigimde acer nitro şık ve kullanişli gibi duruyor. Asus tuf 1650ti var oda güzel ama onunda servis hizmetini bilemiyorum telefonum asusdu pişman olmustum o yüzden korkuyorum ondan da😄
Acer nitro'nun bir modeli var ben de hocam hepsi öyle midir bilmiyorum ama ben de videolarda harika olduğunu görüp aldım o zaman bu model de yeni çıkmıştı. 3-4 ay sorunsuz kullandım sonra yavaş yavaş haddinden fazla ısınmaya başladı o kadardı ki oyun açıldığında 1 saniye içinde işlemci 90 dereceye çıkıyordu neyse teknik servisle görüşeyim göndereyim cihazı dedim korona dönemi 30 iş gününden önce cihazınız gelmez dediler uzaktan eğitim var pcye mecburum bari kendim açayım termal macun değişimi vs. yapayım faydası olur dedim hiçbir faydası olmadı ve gün geçtikçe kötüye gitti. Şu an boşta bile ısınması korkunç durumda biraz araştırma yaptım herkes bir süre sonra aynı sorunlara rastlamış. Sonrasında da ekşi sözlükte bu yorumu okudum kesinlikle doğru cihazın soğutma sistemini tasarımsal olarak adamlar hatalı yapmış
https://eksisozluk.com/entry/108333207