• 25-08-2021, 20:16:59
    #1
    Eskiden 1 kuruşlar vardı. Sonra üretimden kalktı.

    25 kuruşa da alabilecek bir şey kalmadı gibi.
    10 kuruşu saymıyorum bile

    Sizce yakında bunlarda üretimden kalkar mı?
  • 25-08-2021, 20:17:42
    #2
    Bence kalkmamalı para paradır. Kullanılmalı
  • 25-08-2021, 20:18:06
    #3
    Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
  • 25-08-2021, 20:18:22
    #4
    Boyle giderse kalkar
  • 25-08-2021, 20:18:40
    #5
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    kalkması çok zor
  • 25-08-2021, 20:19:05
    #6
    Koskoca 0,030 dolar hocam 😳😳
  • 25-08-2021, 20:19:28
    #7
    1 kuruşun üretimden kalkma sebebi 1 kuruş üretmek için daha fazla para harcanıyor diye biliyorum. 25 kuruşa birşey alınmıyor ama para üstü veriliyor.
  • 25-08-2021, 20:20:17
    #8
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
    Sakız burda 50 kuruş olmuş alamazsınız onuda
  • 25-08-2021, 20:20:28
    #9
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyle giderse kalkar
    Kalktığında örneğin 17.75 diye bir fiyat da olmayacak.
    Ya direk 17.50 yada 18 olacak.

    Bu bağlamda düşündüğümüzde kalkma olasılığı şimdilik zor gibi görünüyor aslında
    • KaoS
    • farabi
    KaoS ve farabi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.