25 kuruş hala üretiliyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
25 kuruş hala üretiliyor
17
●
410
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
25 kuruş hala üretiliyor
1
2
25-08-2021, 20:16:59
#1
Misafir
Eskiden 1 kuruşlar vardı. Sonra üretimden kalktı.
25 kuruşa da alabilecek bir şey kalmadı gibi.
10 kuruşu saymıyorum bile
Sizce yakında bunlarda üretimden kalkar mı?
25-08-2021, 20:17:42
#2
XcomX
Bence kalkmamalı para paradır. Kullanılmalı
25-08-2021, 20:18:06
#3
farabi
Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
25-08-2021, 20:18:22
#4
phpxtr
Boyle giderse kalkar
25-08-2021, 20:18:40
#5
WebFinity
⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
kalkması çok zor
25-08-2021, 20:19:05
#6
hk0nline
Koskoca 0,030 dolar hocam 😳😳
25-08-2021, 20:19:28
#7
akmaster_91
1 kuruşun üretimden kalkma sebebi 1 kuruş üretmek için daha fazla para harcanıyor diye biliyorum. 25 kuruşa birşey alınmıyor ama para üstü veriliyor.
25-08-2021, 20:20:17
#8
onurcanhare
kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
Sakız burda 50 kuruş olmuş alamazsınız onuda
25-08-2021, 20:20:28
#9
Misafir
kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
phpxtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boyle giderse kalkar
Kalktığında örneğin 17.75 diye bir fiyat da olmayacak.
Ya direk 17.50 yada 18 olacak.
Bu bağlamda düşündüğümüzde kalkma olasılığı şimdilik zor gibi görünüyor aslında
KaoS
ve
farabi
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler