25 kuruş hala üretiliyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
25 kuruş hala üretiliyor
17
●
410
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
25 kuruş hala üretiliyor
1
2
25-08-2021, 20:23:21
#10
Murat72
kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
Sakız oldu 1.5 TL hocam heheyyyyy
25-08-2021, 20:23:21
#11
A.AY
90 larda çocukken hatırlıyorum 250 kuruş demir para değildi. Kağıt paraydı
25-08-2021, 20:25:42
#12
Misafir
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 kuruşun üretimden kalkma sebebi 1 kuruş üretmek için daha fazla para harcanıyor diye biliyorum. 25 kuruşa birşey alınmıyor ama para üstü veriliyor.
Üretimden tamamen kalkmamış sanırım. Geçenlerde elime 2021 1 kuruş geçti.
25-08-2021, 20:26:46
#13
shijie
1 kuruş geçenlerde bende gördüm.
25-08-2021, 20:33:54
#14
akmaster_91
apo1221 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
90 larda çocukken hatırlıyorum 250 kuruş demir para değildi. Kağıt paraydı
250bin vardı sanırım yeşil bi kağıt paraydı
25-08-2021, 20:48:04
#15
A.AY
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
250bin vardı sanırım yeşil bi kağıt paraydı
işte o 250 bin 250 kuruştu
25-08-2021, 22:21:28
#16
Meraboy
Maliyetine bakmak lazım. 1 kuruşun maliyeti 2013 yılında 2.64 kuruştu. Bu yüzden 1 kuruşlar kaldırıldı.
25-08-2021, 22:24:23
#17
mucurum
1 kuruşlar kaldırılmadı, üretimine devam ediliyor.
25-08-2021, 22:27:14
#18
KaoS
Kg lı ve lt bazlı satılan ürünlerde mecburen kullanılıyor kalkma olasılığı çok düşük. 1 kuruşlar piyasada hala dolaşıyor lakin yeni olarak üretilmiyor diye biliyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler