• 25-08-2021, 20:23:21
    #10
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
    Sakız oldu 1.5 TL hocam heheyyyyy
  • 25-08-2021, 20:23:21
    #11
    90 larda çocukken hatırlıyorum 250 kuruş demir para değildi. Kağıt paraydı
  • 25-08-2021, 20:25:42
    #12
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kuruşun üretimden kalkma sebebi 1 kuruş üretmek için daha fazla para harcanıyor diye biliyorum. 25 kuruşa birşey alınmıyor ama para üstü veriliyor.
    Üretimden tamamen kalkmamış sanırım. Geçenlerde elime 2021 1 kuruş geçti.
  • 25-08-2021, 20:26:46
    #13
    1 kuruş geçenlerde bende gördüm.
  • 25-08-2021, 20:33:54
    #14
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 larda çocukken hatırlıyorum 250 kuruş demir para değildi. Kağıt paraydı
    250bin vardı sanırım yeşil bi kağıt paraydı
  • 25-08-2021, 20:48:04
    #15
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250bin vardı sanırım yeşil bi kağıt paraydı
    işte o 250 bin 250 kuruştu
  • 25-08-2021, 22:21:28
    #16
    Maliyetine bakmak lazım. 1 kuruşun maliyeti 2013 yılında 2.64 kuruştu. Bu yüzden 1 kuruşlar kaldırıldı.
  • 25-08-2021, 22:24:23
    #17
    1 kuruşlar kaldırılmadı, üretimine devam ediliyor.
  • 25-08-2021, 22:27:14
    #18
    Kg lı ve lt bazlı satılan ürünlerde mecburen kullanılıyor kalkma olasılığı çok düşük. 1 kuruşlar piyasada hala dolaşıyor lakin yeni olarak üretilmiyor diye biliyorum