kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para üstünü nasıl alacağız? Sakızla mı
phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boyle giderse kalkar
Kalktığında örneğin 17.75 diye bir fiyat da olmayacak.
Ya direk 17.50 yada 18 olacak.

Bu bağlamda düşündüğümüzde kalkma olasılığı şimdilik zor gibi görünüyor aslında