Papara kartımla 3D olmadan çekim yapılmış. Bu işlem için Papara ile iletişime geçip harcama itirazı yaptım. 3D olmadan yapılan işlemlerde harcama tutarını geri iade etmek zorundalar mı? ya da iade edilme olasılığı nedir?
Herkese bol kazançlar.
3D olmadan yapılan işlem hk.
4
●74
- 24-08-2021, 14:02:07
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 24-08-2021, 14:07:32Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Visa ve mastercard protokolüne göre 3d olmayan işlemlerde slip üstünde imzanızın olması gerekiyor, işlem fiziki gerçekleşmediyse. Bankaya bildirdiğiniz de belirli bir dönemde iade ediliyor hesabınıza ama paparada durum nedir bilmiyorum
- 24-08-2021, 14:08:57Anladım, evet işlem fiziki olarak gerçekleşmedi online işlem yapıldı. Bakalım süreç nasıl işleyecek paparada 24 saat içerisinde bilgilendirileceksiniz dediler. Buradan konu hakkında bilgi veririm. Ayrıca yanıtınız için de teşekkür ederim.muratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2021, 14:24:22Iade almamak gibi bir durum söz konusu değil. Mastercard ve Visa card iade süreçleri ve süreleri farklıdır. Ama online ve 3d'siz işlemleri iade etmek zorundalar. Tek istisnası kart sahibi adına kesilmiş fatura ya da ürünün kart sahibi ile şüphe götürmez şekilde iliskilendirilecek bir adrese teslim edildiğine dair ıslak imza veya kargo fişi.
Edit: bir de mail order, fax order ya da telefon order belgesi imzalı olarak ellerinde ise iade gerçekleşmez.