Visa ve mastercard protokolüne göre 3d olmayan işlemlerde slip üstünde imzanızın olması gerekiyor, işlem fiziki gerçekleşmediyse. Bankaya bildirdiğiniz de belirli bir dönemde iade ediliyor hesabınıza ama paparada durum nedir bilmiyorum