Papara kartımla 3D olmadan çekim yapılmış. Bu işlem için Papara ile iletişime geçip harcama itirazı yaptım. 3D olmadan yapılan işlemlerde harcama tutarını geri iade etmek zorundalar mı? ya da iade edilme olasılığı nedir?

Herkese bol kazançlar.