• 24-08-2021, 00:49:50
    #1
    İyi geceler, zamanı olan ve web siteleriyle haşır neşir olan arkadaşlarımızın yeni web sitemle ilgili önerilerini duymak istedim. Kıymeti tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum.

    https://tasarimfikir.com
  • 24-08-2021, 00:51:15
    #2
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler, zamanı olan ve web siteleriyle haşır neşir olan arkadaşlarımızın yeni web sitemle ilgili önerilerini duymak istedim. Kıymeti tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum.

    https://tasarimfikir.com
    Merhaba çok sade bir blog olarak hazırlamışsınız. Girdiğiniz içerikler özgün mü hepsi ? Başka yereen alıntı mı ? Beğendim sade göz yormayan girene ulaşacağı bilgiyi sağlayan bir site. Başarılar
  • 24-08-2021, 00:51:56
    #3
    Selamlar, ufak bir inceleme yaptım. Öncelikle fikir gayet niche ve güzel. Tema seçimi gayet sade ancak bir tık fazla sade geldi gözüme, özellikle tasarımı anlatan bir web sitesinin bir tık daha tasarımsal bir şey olması daha iyi olur diye düşünüyorum. Speed index değerleri gayet makul, ulaşımı kolay, kafa karıştırmayan ve temel olarak amacına uygun bir site olmuş. Emeğinize sağlık.

    (Tema konusunda istediğiniz gibi danışabilirsiniz bir mesaj atmanız yeterli olacaktır. )
  • 24-08-2021, 00:53:46
    #4
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba çok sade bir blog olarak hazırlamışsınız. Girdiğiniz içerikler özgün mü hepsi ? Başka yereen alıntı mı ? Beğendim sade göz yormayan girene ulaşacağı bilgiyi sağlayan bir site. Başarılar
    hepsi özgün hocam. Günde ortalama 3 saatimi ayırıyorum yazmak için. Şöyle Word'de yazıyorum. 5 makaleyi satın aldım forumdan bir arkadaşımıza yazdırdım 1000 kelime üzerindekileri ben yazdım.

  • 24-08-2021, 00:55:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel içeriklerle daha iyi konuma gelecek
  • 24-08-2021, 00:56:00
    #6
    SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, ufak bir inceleme yaptım. Öncelikle fikir gayet niche ve güzel. Tema seçimi gayet sade ancak bir tık fazla sade geldi gözüme, özellikle tasarımı anlatan bir web sitesinin bir tık daha tasarımsal bir şey olması daha iyi olur diye düşünüyorum. Speed index değerleri gayet makul, ulaşımı kolay, kafa karıştırmayan ve temel olarak amacına uygun bir site olmuş. Emeğinize sağlık.

    (Tema konusunda istediğiniz gibi danışabilirsiniz bir mesaj atmanız yeterli olacaktır. )
    Çok teşekkür ederim. Evet ben bir grafik tasarımcı olarak minimalist işleri çok seviyorum. Ancak bu sitedeki tasarım benim bu anlayışımdan kaynaklanmıyor. Kodlanma ve front-end bilgim hiç yok. Ekonomik durumumda sallantıda. Bu durumda kullanabileceğim en sade ve hız konusunda beni tatmin edecek kısıtlı tema kalıyor. Bu tema da onlardan biri.

    tekrar teşekkür ederim
  • 24-08-2021, 00:56:46
    #7
    benduygu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel içeriklerle daha iyi konuma gelecek
    Teşekkür ederim, sizin de emeğiniz var. Yakın zamanda tekrar çalışırız umarım.
  • 24-08-2021, 00:57:36
    #8
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsi özgün hocam. Günde ortalama 3 saatimi ayırıyorum yazmak için. Şöyle Word'de yazıyorum. 5 makaleyi satın aldım forumdan bir arkadaşımıza yazdırdım 1000 kelime üzerindekileri ben yazdım.

    Allah emeginizi boşa çıkarmasın başarılar hocam.
  • 24-08-2021, 00:57:46
    #9
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim. Evet ben bir grafik tasarımcı olarak minimalist işleri çok seviyorum. Ancak bu sitedeki tasarım benim bu anlayışımdan kaynaklanmıyor. Kodlanma ve front-end bilgim hiç yok. Ekonomik durumumda sallantıda. Bu durumda kullanabileceğim en sade ve hız konusunda beni tatmin edecek kısıtlı tema kalıyor. Bu tema da onlardan biri.

    tekrar teşekkür ederim
    Envato Elements'ten beğenin bir tane blog teması gönderelim hocam derdiniz bu olsun