İyi geceler, zamanı olan ve web siteleriyle haşır neşir olan arkadaşlarımızın yeni web sitemle ilgili önerilerini duymak istedim. Kıymeti tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum.
https://tasarimfikir.com
Web Sitemle İlgili Önerilerinize Açığım
13
●127
- 24-08-2021, 00:51:15Merhaba çok sade bir blog olarak hazırlamışsınız. Girdiğiniz içerikler özgün mü hepsi ? Başka yereen alıntı mı ? Beğendim sade göz yormayan girene ulaşacağı bilgiyi sağlayan bir site. Başarılarenisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2021, 00:51:56Selamlar, ufak bir inceleme yaptım. Öncelikle fikir gayet niche ve güzel. Tema seçimi gayet sade ancak bir tık fazla sade geldi gözüme, özellikle tasarımı anlatan bir web sitesinin bir tık daha tasarımsal bir şey olması daha iyi olur diye düşünüyorum. Speed index değerleri gayet makul, ulaşımı kolay, kafa karıştırmayan ve temel olarak amacına uygun bir site olmuş. Emeğinize sağlık.
(Tema konusunda istediğiniz gibi danışabilirsiniz bir mesaj atmanız yeterli olacaktır.
)
- 24-08-2021, 00:53:46hepsi özgün hocam. Günde ortalama 3 saatimi ayırıyorum yazmak için. Şöyle Word'de yazıyorum. 5 makaleyi satın aldım forumdan bir arkadaşımıza yazdırdım 1000 kelime üzerindekileri ben yazdım.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 24-08-2021, 00:56:00Çok teşekkür ederim. Evet ben bir grafik tasarımcı olarak minimalist işleri çok seviyorum. Ancak bu sitedeki tasarım benim bu anlayışımdan kaynaklanmıyor. Kodlanma ve front-end bilgim hiç yok. Ekonomik durumumda sallantıda. Bu durumda kullanabileceğim en sade ve hız konusunda beni tatmin edecek kısıtlı tema kalıyor. Bu tema da onlardan biri.SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar teşekkür ederim
- 24-08-2021, 00:56:46Teşekkür ederim, sizin de emeğiniz var. Yakın zamanda tekrar çalışırız umarım.benduygu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2021, 00:57:36Allah emeginizi boşa çıkarmasın başarılar hocam.enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2021, 00:57:46Envato Elements'ten beğenin bir tane blog teması gönderelim hocam derdiniz bu olsunenisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
