Merhaba çok sade bir blog olarak hazırlamışsınız. Girdiğiniz içerikler özgün mü hepsi ? Başka yereen alıntı mı ? Beğendim sade göz yormayan girene ulaşacağı bilgiyi sağlayan bir site. Başarılar
hepsi özgün hocam. Günde ortalama 3 saatimi ayırıyorum yazmak için. Şöyle Word'de yazıyorum. 5 makaleyi satın aldım forumdan bir arkadaşımıza yazdırdım 1000 kelime üzerindekileri ben yazdım.