Selamlar, ufak bir inceleme yaptım. Öncelikle fikir gayet niche ve güzel. Tema seçimi gayet sade ancak bir tık fazla sade geldi gözüme, özellikle tasarımı anlatan bir web sitesinin bir tık daha tasarımsal bir şey olması daha iyi olur diye düşünüyorum. Speed index değerleri gayet makul, ulaşımı kolay, kafa karıştırmayan ve temel olarak amacına uygun bir site olmuş. Emeğinize sağlık.

(Tema konusunda istediğiniz gibi danışabilirsiniz bir mesaj atmanız yeterli olacaktır. )