SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, ufak bir inceleme yaptım. Öncelikle fikir gayet niche ve güzel. Tema seçimi gayet sade ancak bir tık fazla sade geldi gözüme, özellikle tasarımı anlatan bir web sitesinin bir tık daha tasarımsal bir şey olması daha iyi olur diye düşünüyorum. Speed index değerleri gayet makul, ulaşımı kolay, kafa karıştırmayan ve temel olarak amacına uygun bir site olmuş. Emeğinize sağlık.

(Tema konusunda istediğiniz gibi danışabilirsiniz bir mesaj atmanız yeterli olacaktır. )
Çok teşekkür ederim. Evet ben bir grafik tasarımcı olarak minimalist işleri çok seviyorum. Ancak bu sitedeki tasarım benim bu anlayışımdan kaynaklanmıyor. Kodlanma ve front-end bilgim hiç yok. Ekonomik durumumda sallantıda. Bu durumda kullanabileceğim en sade ve hız konusunda beni tatmin edecek kısıtlı tema kalıyor. Bu tema da onlardan biri.

tekrar teşekkür ederim