Anket Aydınlıkmı Gece mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 45
Aydınlıkmı Gece mi?
Aydınlık
%17,78 (8 Oy)
Gece
%82,22 (37 Oy)
  • 23-08-2021, 14:11:23
    #1
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    Ben gece kullanıyorum ya siz ?
  • 23-08-2021, 14:11:36
    #2
  • 23-08-2021, 14:11:58
    #3
    Koyu tema 🤓
  • 23-08-2021, 14:12:25
    #4
    Ben halen normal masaüstü görünümü kullanıyorum telefonda
  • 23-08-2021, 14:13:04
    #5
    Kurumsal PLUS
    Gündüz gündüz modu gece gece modu kullanıyorum
  • 23-08-2021, 14:15:37
    #6
    Karanlık moduna o kadar çok alışmış ki gözlerim gündüz moduna geçtiğimde sanki ekran parlıyor beyaz bir ışık oradan bana gel gell diye çağırıyor.
    Karanlık mod adamdır
  • 23-08-2021, 14:16:18
    #7
    Gündüz, gündüz tema . Gece , gece tema.
    Gece temayı gündüz kullanmayı sevemedim gitti bildirimler kısmı ve arka plana alışamadım diyebilirim
  • 23-08-2021, 14:18:51
    #8
    storemedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz gündüz modu gece gece modu kullanıyorum
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz, gündüz tema . Gece , gece tema.
    Gece temayı gündüz kullanmayı sevemedim gitti bildirimler kısmı ve arka plana alışamadım diyebilirim
    Hocam sizin gibi alfaları bulmak çok nadir. Bizim gözlerimiz kaldıramıyor açık temayı..
  • 23-08-2021, 14:19:01
    #9
    Karanlık tema adamdır