Aydınlık mod mu, gece mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aydınlık mod mu, gece mi?
19
●
219
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aydınlık mod mu, gece mi?
1
2
3
Anket
Aydınlıkmı Gece mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
45
Aydınlıkmı Gece mi?
Aydınlık
%17,78 (8 Oy)
Gece
%82,22 (37 Oy)
23-08-2021, 14:11:23
#1
YilmazBilir
Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
Ben gece kullanıyorum ya siz ?
23-08-2021, 14:11:36
#2
hkey
23-08-2021, 14:11:58
#3
Bip
Koyu tema 🤓
23-08-2021, 14:12:25
#4
onlinecihan
Ben halen normal masaüstü görünümü kullanıyorum telefonda
23-08-2021, 14:13:04
#5
Vebiva
Kurumsal PLUS
Gündüz gündüz modu gece gece modu kullanıyorum
23-08-2021, 14:15:37
#6
Vexa
Karanlık moduna o kadar çok alışmış ki gözlerim gündüz moduna geçtiğimde sanki ekran parlıyor beyaz bir ışık oradan bana gel gell diye çağırıyor.
Karanlık mod adamdır
23-08-2021, 14:16:18
#7
Murat72
Gündüz, gündüz tema . Gece , gece tema.
Gece temayı gündüz kullanmayı sevemedim gitti bildirimler kısmı ve arka plana alışamadım diyebilirim
23-08-2021, 14:18:51
#8
SunZi
storemedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gündüz gündüz modu gece gece modu kullanıyorum
Murat72 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gündüz, gündüz tema . Gece , gece tema.
Gece temayı gündüz kullanmayı sevemedim gitti bildirimler kısmı ve arka plana alışamadım diyebilirim
Hocam sizin gibi alfaları bulmak çok nadir. Bizim gözlerimiz kaldıramıyor açık temayı..
23-08-2021, 14:19:01
#9
Neo
Karanlık tema adamdır
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler