storemedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gündüz gündüz modu gece gece modu kullanıyorum
Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gündüz, gündüz tema . Gece , gece tema.
Gece temayı gündüz kullanmayı sevemedim gitti bildirimler kısmı ve arka plana alışamadım diyebilirim
Hocam sizin gibi alfaları bulmak çok nadir. Bizim gözlerimiz kaldıramıyor açık temayı..