Aydınlık mod mu, gece mi? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aydınlık mod mu, gece mi?
19
●
219
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aydınlık mod mu, gece mi?
1
2
3
Anket
Aydınlıkmı Gece mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
45
Aydınlıkmı Gece mi?
Aydınlık
%17,78 (8 Oy)
Gece
%82,22 (37 Oy)
24-08-2021, 12:19:38
#19
tworun
Açık tema kullanıyorum.
Karanlık tema bir zaman sonra bunaltıyor.
24-09-2021, 21:37:30
#20
ademakcan
Tabiki karanlık mod
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler