Anket Aydınlıkmı Gece mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 45
Aydınlıkmı Gece mi?
Aydınlık
%17,78 (8 Oy)
Gece
%82,22 (37 Oy)
  • 23-08-2021, 14:19:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Gece modu adamdır. (gece modu kullanıyorum)
  • 23-08-2021, 14:21:43
    #11
    Gece Gündüz , Gece Kullanıyorum
  • 23-08-2021, 14:21:57
    #12
    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin gibi alfaları bulmak çok nadir. Bizim gözlerimiz kaldıramıyor açık temayı..
    Gözden yana şükür problem yok gece gündüz kullanabilirim fakat geceleri karanlık tema daha bi uyum sağlıyor diye gece sabaha kadar karanlık tema açık kalıyor suan güzdüz tema
  • 23-08-2021, 14:22:53
    #13
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Karanlık mood
  • 23-08-2021, 14:25:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bende gece modunu kullanıyorum, daha çok hoşuma gidiyor.
  • 23-08-2021, 14:25:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    koyu temayı bilmeyenler koyu temayı deniyor..
  • 23-08-2021, 14:29:54
    #16
    Gündüzler sizin olsun geceler her zaman bizim
  • 23-08-2021, 14:31:15
    #17
    Gündüz Modu
  • 23-08-2021, 14:57:31
    #18
    Siyaha olan aşkımdan gece modu 🖤🖤