Şuan napıyosunuz ? ☺ - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şuan napıyosunuz ? ☺
23
●
331
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şuan napıyosunuz ? ☺
1
2
3
23-08-2021, 07:43:27
#19
BASUKAMEYA
atimel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Servise binmek için dolmuşa bindim işe gidiyorum. (Evin oradan servis geçmiyor.)
Kolay gelsin hocam sıkıcı bi durum
bende eve gidiyorum mesai bitti 😅
23-08-2021, 08:14:27
#20
SunZi
Stajımın son haftalarında yavaş yavaş işe geldim çalışıyorum.
23-08-2021, 08:56:18
#21
BASUKAMEYA
SunZi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Stajımın son haftalarında yavaş yavaş işe geldim çalışıyorum.
kolay gelsin hocam
23-08-2021, 08:57:21
#22
SunZi
BASUKAMEYA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kolay gelsin hocam
Teşekkürler hocam..
23-08-2021, 09:11:56
#23
Hasan
Her zaman olduğu gibi çalışıyoruz
23-08-2021, 09:40:40
#24
mersan
Hafta sonu 30 araba üzüm çektim. Çünkü manisalı olmak bunu gerektirir. 😂Her yerim ağrıyor. Şuan kahvaltı yapıyorum. Akşam Halısaha var nasıl gidicem onu düşünüyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler