• 23-08-2021, 07:43:27
    #19
    atimel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servise binmek için dolmuşa bindim işe gidiyorum. (Evin oradan servis geçmiyor.)
    Kolay gelsin hocam sıkıcı bi durum bende eve gidiyorum mesai bitti 😅
  • 23-08-2021, 08:14:27
    #20
    Stajımın son haftalarında yavaş yavaş işe geldim çalışıyorum.
  • 23-08-2021, 08:56:18
    #21
    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stajımın son haftalarında yavaş yavaş işe geldim çalışıyorum.
    kolay gelsin hocam
  • 23-08-2021, 08:57:21
    #22
    BASUKAMEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay gelsin hocam
    Teşekkürler hocam..
  • 23-08-2021, 09:11:56
    #23

    Her zaman olduğu gibi çalışıyoruz
  • 23-08-2021, 09:40:40
    #24
    Hafta sonu 30 araba üzüm çektim. Çünkü manisalı olmak bunu gerektirir. 😂Her yerim ağrıyor. Şuan kahvaltı yapıyorum. Akşam Halısaha var nasıl gidicem onu düşünüyorum.