atimel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Servise binmek için dolmuşa bindim işe gidiyorum. (Evin oradan servis geçmiyor.)
Kolay gelsin hocam sıkıcı bi durum bende eve gidiyorum mesai bitti 😅