Hafta sonu 30 araba üzüm çektim. Çünkü manisalı olmak bunu gerektirir. 😂Her yerim ağrıyor. Şuan kahvaltı yapıyorum. Akşam Halısaha var nasıl gidicem onu düşünüyorum.