• 23-08-2021, 04:17:26
    #1
    Ben şöyle bir manzarada , tadilatta olan otelin güvenlik işini yapıyorum peki ya siz ?
  • 23-08-2021, 04:18:19
    #2
    Karanlıkta yalnızlığımı yaşıyorum. Kolaylıklar dilerim hocam.
  • 23-08-2021, 04:19:06
    #3
    Öyle uyandım geri uyuyacağım. Sabah iş var.
  • 23-08-2021, 04:25:17
    #4
    BASUKAMEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şöyle bir manzarada , tadilatta olan otelin güvenlik işini yapıyorum peki ya siz ?
    Köprüdeyim bende
  • 23-08-2021, 04:26:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SEO ÇALIŞIYORUM
  • 23-08-2021, 04:28:57
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pubg atiyorum 🙂
  • 23-08-2021, 04:30:19
    #8
    mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karanlıkta yalnızlığımı yaşıyorum. Kolaylıklar dilerim hocam.
    Sağolun hocam fazla karanlıkta kalmayın iyi değil
  • 23-08-2021, 04:31:12
    #9
    emirunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köprüdeyim bende
    Gördüm hocam sizi 😂😅🤣