KOSGEB ile ilgili sorum var
5
●100
- 17-08-2021, 18:41:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.KOSGEB e başvuracağım başvuru için tüm şartları sağlıyorum . Şimdi ben kosgeb e başvurduktan sonra diyelim ki kabul edildi , ben bu geri ödemesiz vaat edilen 50.000 ₺ den kısmen faydalandım fakat oldu da hiç bir şekilde iş yapamadım veya çok az miktarda iş yaptım . Bunun herhangi bir sakıncası var mı ya da başka türlü bu parayı geri isteyebilecekleri durumlar var mı bilen varsa yazarsa sevinirim.
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 17-08-2021, 18:46:00Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.3 yıl işletme devam ediyor kapatamıyorsunuz. 75.000 nakit olarak alacağınız para değil bu arada. Performans desteği olarak veriliyor yani çalıştırdığın işçiye ödeyeceğin primi ödüyorlar. Kuruluş gideri olarak nakit 5.000 hemen yatırıyorlar.
- 17-08-2021, 18:48:56Teşekkür ederim yani ilk başta 5 bin tl şartsız yatırılıyor masraflar için . Peki bunun için de mi işletmenin 3 yıl açık olması gerekiyorPwN3D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2021, 18:59:2819 yaşımdayım kuruluş maliyeti ne kadara denk gelir yaklaşık ve aylık minimum giderim ne olurPwN3D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle