KOSGEB e başvuracağım başvuru için tüm şartları sağlıyorum . Şimdi ben kosgeb e başvurduktan sonra diyelim ki kabul edildi , ben bu geri ödemesiz vaat edilen 50.000 ₺ den kısmen faydalandım fakat oldu da hiç bir şekilde iş yapamadım veya çok az miktarda iş yaptım . Bunun herhangi bir sakıncası var mı ya da başka türlü bu parayı geri isteyebilecekleri durumlar var mı bilen varsa yazarsa sevinirim.