PwN3D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıl işletme devam ediyor kapatamıyorsunuz. 75.000 nakit olarak alacağınız para değil bu arada. Performans desteği olarak veriliyor yani çalıştırdığın işçiye ödeyeceğin primi ödüyorlar. Kuruluş gideri olarak nakit 5.000 hemen yatırıyorlar.
Teşekkür ederim yani ilk başta 5 bin tl şartsız yatırılıyor masraflar için . Peki bunun için de mi işletmenin 3 yıl açık olması gerekiyor