3 yıl işletme devam ediyor kapatamıyorsunuz. 75.000 nakit olarak alacağınız para değil bu arada. Performans desteği olarak veriliyor yani çalıştırdığın işçiye ödeyeceğin primi ödüyorlar. Kuruluş gideri olarak nakit 5.000 hemen yatırıyorlar.