• 13-08-2021, 21:57:15
    #1
    Bundan 7 gün önce Kütahyadan Ankaraya geldim. Teyzemler ile görüşmeye yoksa Ankara hiç de kafa dinlemeye gelinecek bir yer değil tabi ki 7 gündür bilgisayar başında çalışıyorum ve acayip şekilde bunaldım. Ankara'da yaşayan ve fikir alışverişinde bulunabileceğim arkadaşlar arıyorum. Ticari konular konuşup bir kahve içeriz olmaz mı :d
  • 13-08-2021, 22:00:01
    #2
    Ticaret ticaret nereye kadar, madem gelmişsin kafanı dinle
    Yarın doluyum ama sonraki gün olabilir sanırım.
  • 13-08-2021, 22:00:33
    #3
    madem calisiyorsun ve bunaldin, disariya calismayi unutarak cik diye tavsiye vermek isterdim.
    Eski Ankara tarafi ve kaleyi gezmek 1 gununu kolayca alir, aksam gunes batisini ankara kalesi tepesinden izlersin mesela.
  • 13-08-2021, 22:01:35
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret ticaret nereye kadar, madem gelmişsin kafanı dinle
    Yarın doluyum ama sonraki gün olabilir sanırım.
    Ya ustam güzel diyorsun da, teyzemlerin animasyon şirketleri var burada her yer bilgisayar robot gibi çalışan insanlarla dolu. Yok ki şöyle mizah yapıp, ağız dolusu küfür edilebilecek bir ortam. Problem orda yoksa ben buraya zaten ufkumu açmaya geldim. Çay içmek istiyorum yok mu burada kahve ortamı felan? Şöyle tavla filan atsak.
  • 13-08-2021, 22:02:54
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem calisiyorsun ve bunaldin, disariya calismayi unutarak cik diye tavsiye vermek isterdim.
    Eski Ankara tarafi ve kaleyi gezmek 1 gununu kolayca alir, aksam gunes batisini ankara kalesi tepesinden izlersin mesela.

    Gordion tarafındayım ben hocam, altımda araba yok. Teyzemlerin de beni gezdirecek vakti yok. Ayrıca kütahya gibi küçük memleketten geldiğim içinde otobüs işlerinden felan pek anlamam. Ama teşekkür ederim vakit bulursam mutlaka gideceğim.
  • 13-08-2021, 22:03:33
    #6
    ankarada bulunduğum zaman batı merkeze gitmiştim orda atlantis avm var ordan bir soğuk içecek alıp anfiye benzer bir alan var dışarda orda oturup kafa dinle, abartısız 1 hafta boyunca kuzenimle sadece onu yaptım geceleri ve çok güzel oluyor.
  • 13-08-2021, 22:07:09
    #7
    ayoft.com
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankarada bulunduğum zaman batı merkeze gitmiştim orda atlantis avm var ordan bir soğuk içecek alıp anfiye benzer bir alan var dışarda orda oturup kafa dinle, abartısız 1 hafta boyunca kuzenimle sadece onu yaptım geceleri ve çok güzel oluyor.
    Bunu ben de sık yaparım Atlantis'in orada. İçecek alıp oradaki meydanda yeşilliklere oturabilirsiniz. Çok güzel bir ortam var, tavsiye ederim kesinlikle.
  • 13-08-2021, 22:07:39
    #8
    HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gordion tarafındayım ben hocam, altımda araba yok. Teyzemlerin de beni gezdirecek vakti yok. Ayrıca kütahya gibi küçük memleketten geldiğim içinde otobüs işlerinden felan pek anlamam. Ama teşekkür ederim vakit bulursam mutlaka gideceğim.
    Otobus cok basit. Ayrica ozguvensiz olma, kaybolmazsin. en kotusu Gordyon'a nasil giderim dersin, mutlaka size yol gosteren olur

    Gordyonun orda Metro cayyolu duragi var. Binersin direkt Kizilaya inersin. Elinde nimet var (telefon+google maps). Ben ilk ankaraya gittigimde birakin sehiri, turkce bile yarim yamalak biliyordum (turkce anadilim degildir) ve o zaman google maps bile yoktu, bildigin kagit harita ile gezmistim baya
  • 13-08-2021, 22:45:31
    #9
    Bunaldıysanız, çıkıp dolaşın yürüyün.