7 gündür bilgisayar başında çalışıyorum ve acayip şekilde bunaldım. Ankara'da yaşayan ve fikir alışverişinde bulunabileceğim arkadaşlar arıyorum. Ticari konular konuşup bir kahve içeriz olmaz mı :d
Ankaralılar içeriye lütfen...
10
●136
- 13-08-2021, 21:57:15Bundan 7 gün önce Kütahyadan Ankaraya geldim. Teyzemler ile görüşmeye yoksa Ankara hiç de kafa dinlemeye gelinecek bir yer değil tabi ki
7 gündür bilgisayar başında çalışıyorum ve acayip şekilde bunaldım. Ankara'da yaşayan ve fikir alışverişinde bulunabileceğim arkadaşlar arıyorum. Ticari konular konuşup bir kahve içeriz olmaz mı :d
- 13-08-2021, 22:00:01Ticaret ticaret nereye kadar, madem gelmişsin kafanı dinle

Yarın doluyum ama sonraki gün olabilir sanırım. - 13-08-2021, 22:01:35Ya ustam güzel diyorsun da, teyzemlerin animasyon şirketleri var burada her yer bilgisayar robot gibi çalışan insanlarla dolu. Yok ki şöyle mizah yapıp, ağız dolusu küfür edilebilecek bir ortam. Problem orda yoksa ben buraya zaten ufkumu açmaya geldim. Çay içmek istiyorum yok mu burada kahve ortamı felan? Şöyle tavla filan atsak.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2021, 22:02:54Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gordion tarafındayım ben hocam, altımda araba yok. Teyzemlerin de beni gezdirecek vakti yok. Ayrıca kütahya gibi küçük memleketten geldiğim içinde otobüs işlerinden felan pek anlamam. Ama teşekkür ederim vakit bulursam mutlaka gideceğim. - 13-08-2021, 22:07:09Bunu ben de sık yaparım Atlantis'in orada. İçecek alıp oradaki meydanda yeşilliklere oturabilirsiniz. Çok güzel bir ortam var, tavsiye ederim kesinlikle.Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2021, 22:07:39Otobus cok basit. Ayrica ozguvensiz olma, kaybolmazsin. en kotusu Gordyon'a nasil giderim dersin, mutlaka size yol gosteren olurHonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gordyonun orda Metro cayyolu duragi var. Binersin direkt Kizilaya inersin. Elinde nimet var (telefon+google maps). Ben ilk ankaraya gittigimde birakin sehiri, turkce bile yarim yamalak biliyordum (turkce anadilim degildir) ve o zaman google maps bile yoktu, bildigin kagit harita ile gezmistim baya
