HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gordion tarafındayım ben hocam, altımda araba yok. Teyzemlerin de beni gezdirecek vakti yok. Ayrıca kütahya gibi küçük memleketten geldiğim içinde otobüs işlerinden felan pek anlamam. Ama teşekkür ederim vakit bulursam mutlaka gideceğim.
Otobus cok basit. Ayrica ozguvensiz olma, kaybolmazsin. en kotusu Gordyon'a nasil giderim dersin, mutlaka size yol gosteren olur

Gordyonun orda Metro cayyolu duragi var. Binersin direkt Kizilaya inersin. Elinde nimet var (telefon+google maps). Ben ilk ankaraya gittigimde birakin sehiri, turkce bile yarim yamalak biliyordum (turkce anadilim degildir) ve o zaman google maps bile yoktu, bildigin kagit harita ile gezmistim baya