Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankarada bulunduğum zaman batı merkeze gitmiştim orda atlantis avm var ordan bir soğuk içecek alıp anfiye benzer bir alan var dışarda orda oturup kafa dinle, abartısız 1 hafta boyunca kuzenimle sadece onu yaptım geceleri ve çok güzel oluyor.
Bunu ben de sık yaparım Atlantis'in orada. İçecek alıp oradaki meydanda yeşilliklere oturabilirsiniz. Çok güzel bir ortam var, tavsiye ederim kesinlikle.