ankarada bulunduğum zaman batı merkeze gitmiştim orda atlantis avm var ordan bir soğuk içecek alıp anfiye benzer bir alan var dışarda orda oturup kafa dinle, abartısız 1 hafta boyunca kuzenimle sadece onu yaptım geceleri ve çok güzel oluyor.