• 09-08-2021, 20:39:51
    #10
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam olalı iki hafta oldu
    Covid çıkma ihtimalininiz yüksek hocam aşı olduktan 1 ay kadar bu belirti bulguları yapabiliyor.
    Ama bu aralar grip salgını var ben yeni geçiridm.
  • 09-08-2021, 20:39:53
    #11
    Ücretsiz hocam ama yapacağınız şey tamamen hasta olduğunuza inandırmanız şart ne yazık ki, virüsün bütün etkilerini sayın hepsi bende var deyin o zaman sıkıntı olmuyor, diğer türlü epey sıkıntı açıyorlar. Ağabeyimle teste gittik neredeyse test yapmayacaklardı, ben de tüm olan olmayan bulguları saydım, sonuç olarak yapıldı ben negatif ağabeyim pozitif, geçmiş olsun dikkat et.
  • 09-08-2021, 20:40:45
    #12
    [QUOTE=lovedone;1080715995]
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam

    Örneğin seyehat vs. için almanız gerekiyorsa ücretli ancak hasta olduğunuzu beyan ederseniz ücretsiz oluyor. Yani durduk yere hiçbir şey yokken ücretsiz alamıyorsunuz.
    Anladım hocam teşekkür ederim
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biontech ise ağır geçirmeniz normal , babamda aşı oldu , oda baya ağır geçirdi 4 gün izin almıştı başı çok ağıyordu , sizde öyle bir belirti var mı
    Hayır hocam ben olalı iki hafta oldu. İlk günler agrilari oldu. Ama şu anki çok farklı grip olmuşum. Ama grip mi korona mi bilmiyorum
  • 09-08-2021, 20:42:06
    #13
    ercanciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz hocam ama yapacağınız şey tamamen hasta olduğunuza inandırmanız şart ne yazık ki, virüsün bütün etkilerini sayın hepsi bende var deyin o zaman sıkıntı olmuyor, diğer türlü epey sıkıntı açıyorlar. Ağabeyimle teste gittik neredeyse test yapmayacaklardı, ben de tüm olan olmayan bulguları saydım, sonuç olarak yapıldı ben negatif ağabeyim pozitif, geçmiş olsun dikkat et.
    Burnum Çeşme gibi akıyor valla boğazımda bol bol su içmeme rağmen kuru ama tat ve koku alabiliyorum.